Oplevering

Het licht beleven

Oplevering

Het is zover. De kerk, die soms jaren in de steigers heeft gestaan bij een grondige restauratie, is weer helemaal klaar en aangepast aan de eisen van deze tijd. Klaar voor wellicht weer eeuwenlang gebruik. Tijdens een open dag kan iedereen de kerk bewonderen en zich verbazen over de hoeveelheid werk, wat is verricht. Men ziet dingen die vroeger niet opvielen, men ervaart een prettige sfeer en beleving in de kerk en details worden zichtbaar. Dat is vaak de verdienste van Vermeulen Lichtarchitectuur BV.

Licht is méér dan alleen maar ‘voldoende  licht’. Licht is beleving en draagt bij aan een ‘goed gevoel’. Niet zelden horen wij van de pastoor of voorganger : “De eerste weken na de opening waren voor mij niet leuk. De kerkbezoekers zaten tijdens de viering meer om zich heen en naar boven  te kijken, dan dat ze de aandacht op de kansel richten.” Bij Vermeulen Lichtarchitectuur BV vinden we dat een mooi compliment. Het is het bewijs dat ons advies dankzij het juiste ontwerp en door de correcte productontwikkeling is uitgevoerd en opgeleverd.

Maar we zijn nog niet klaar. Want de oplevering is dan vaak wel een soort afsluiting, daarna blijft Vermeulen Lichtarchitectuur BV zich in zetten om ook de aftersales op de juiste wijze te verzorgen.