Sint-Bernarduskerk te Nieuwpoort-Bad

• 13-04-2021

Na ons verlichtingsproject O.L.V. te Nieuwpoort, heeft onze vertegenwoordiging in België nu ons ontwerp voor de Sint-Bernarduskerk te Nieuwpoort-Bad kunnen uitvoeren en met tevredenheid  mogen opleveren. Wij zijn verheugd om samen met Ben de Keyser van Secred Light / Vermeulen Lichtarchitectuur weer een mooi project hebben kunnen realiseren.

De video geeft een mooi inzicht in de mogelijkheden aan licht die de kerk nu tot haar beschikking heeft. Het multifunctionele gebruik komt door veel schakel en dimmogelijiheiden tot haar recht. Wij danken Ben de Keyser die zich inzet voor goed en functioneel licht in de kerken van België. Samen met  hem uit kijken wij met spanning uit naar de volgende kerkprojecten in België.

Link voor de video: